تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۲۸۶. سال ۹۷

باورم نمیشه ۹۷ هم داره به همین سرعت و سادگی تموم میشه. امسال هیچ اتفاق خیلی خاص و متفاوتی واسم نداشت ولی سال خوبی بود. همه چیز روی یه روال منطقی و منظم بود. الان داشتم میدیدم ۱۰۸ تا کتاب خوندم که از کیفیتشون هم بسیاااار راضیم. از نظر کیفی بهترین سال کتابخونیم بوده. فرانسم به یه حد خوب و قابل قبولی رسیده. امسال از نظر درسی هم سال خیلی خوبی بود. بهترین معدلای دوران دانشجوییم رو امسال داشتم. چندتا سفر رفتم. کلی فیلم خوب دیدم. رفاقتم با مهدی وارد فاز جدیدی شد و خاطره انگیز ترین روزای امسالم روزایی بوده که اومده اینجا و با هم گذروندیمشون. از نظر خانوادگی همه چیز در آرامش بود. امسال پوریا رو بالاخره بعد از چند سال دیدم. شادبهر رو دیدم. تونستم بازم برم نمایشگاه کتاب. از نظر دندونپزشکی کلی سال جذابی بود. اندو و ترمیمی و ثابت و ... یاد گرفتم. یه دست دندون واسه یه بیمار ساختم. بی حسی زدن یاد گرفتم! چند تا بیمار ترمیمی داشتم. کلی دندون اندو کردم. لحظات جذابی رو تو بخش تشخیص و رادیو گذروندم. کلی درس کشنده رو با نمره خوب پاس کردم. دکتر هوپ و دکتر رخساره  رو دیدم. رانندگی یاد گرفتم اگرچه گواهی نامه نگرفتم. این اخر سالی یه فصلنامه و یه ماهنامه ی خفن کشف کردم. امسال هیچکسی مطلقا توی زندگیم نبود و همه چی در امن و امان بود :))) امسال فکر کنم بالاخره خودمو بخشیدم و با خودم کنار اومدم. دیگه خودمو بابت چیزی سرزنش نمیکنم..

حالم خوبه و خداروشکر بابت سالی که درکل در آرامش گذشته. بدون چالش و خستگی و دغدغه نبوده قطعا ولی از یاداوریش حالم خوب میشه..

دلم نمیخواد روی نکات منفی امسال خیلی تمرکز کنم. ولی امسال نشد که گواهی ناممو بگیرم که ایشالا توی سال جدید. کلاسای سنتورمو بخاطر فشار سنگین ترم قبل رها کردم که ایشالا از تابستون. و کلی پول بی زبون هم تو حلق یه تراپیست بیخودی ریختم :| 

میخوام که سال جدید روی همین روند و روال پیش بره. فقط دو تا برنامه جدی واسش دارم که امیدوارم بشه که انجام بشن. 


۲۹ اسفند ۹۷

۶ نظر ۳ موافق ۰ مخالف
خانم دکتر تمام وقت
۰۲ فروردين ۱۸:۳۱
منم خیلی خوشحال شدم دیدمت.بعد از عیدم میام اونورا امیدوارم جور بشه ببینمت

پاسخ :

عههه بسلامتی. ایشالا میبینیم همدیگرو ❤
فتل فتلیان
۰۲ فروردين ۱۸:۱۶
سال نوتون با تاخیر مبارک 
بهترین هارو براتون ارزو میکنم

پاسخ :

مرسی. سال نو شما هم مبارک 🌹
x
۰۱ فروردين ۲۳:۰۸
پریا جان همیشه حس خوب به من میداده اهدافت و پشتکارت . 
یادم نمیره که اشتی کردن من با کتاب و کتاب خوندن از سال 95 اغاز شدو با اپلیکیشن هایی که بهم معرفی کردی . 
امیدوارم سال پیش روپر از چالش های جذاب و خوب باشه برات 

پاسخ :

یک دنیا مرسی رفیق نازنینم. کم پیدایی.. دلتنگتم کلی ^_^
خوشحالم که کمکی بهت کردم عزیزم.
تو هم سال خوبی داشته باشی جان دلم
‌‌ Elle
۲۹ اسفند ۲۳:۱۱
همین الان می‌خواستم تلگرام بهت پی‌ام بدم و بگم که موقع تحویل سال ترافیک پی‌ام‌ها زیاده، براهمون من خواستم از الان بگم که امیدوارم نود و هشت جدا به یادموندنی باشه واست. طوری که آخرش نگی سال معمولی‌ای بود واسم. بعد دیدم که دلت اکانت کردی و ندارمت :)) عیدت مبارک عزیزم :قلب

پاسخ :

یک دنیا ممنون ازت نازنینم 😍❤
tiktik tiki
۲۹ اسفند ۲۰:۰۳
چقدر خوب😍😍😍بهترینا واسه سال جدیدت

پاسخ :

مرسی عزیزم. امیدوارم تو هم سال خوبی داشته باشی
A +-
۲۹ اسفند ۱۸:۳۹
امیدوارم سال بعد از اینم بهتر باشه :)

پاسخ :

مرسی. شما هم سال خوبی داشته باشید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان