تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۲۹۶. ۲۳ فروردین


امروز روز دندونپزشکه. جالبیش اینجاست که آدم هرچی جلوتر میره کمتر خودش رو دندونپزشک میدونه. یعنی اون اصراری که سال پایینیا به دکتر بودن دارن، سال بالاترا ندارن. هرچی جلوتر میری و میبینی چقدر هیچی بلد نیستی، تازه میفهمی حتی بعد از گرفتن مدرکت هم شاید واقعا نشه رو خودت اسم دندونپزشک رو بذاری.

من دیوانه وار عاشق این نقطه ای ام که توش ایستادم. این رشته، این دانشکده و همه چیزش. اینو درحالی میگم که اتفاقا هیچی راحت نمیگذره، زیر بار کارای دانشکده و امتحانات احساس له شدگی دارم ولی واقعا همه اینا حالمو خوب میکنن. 

دیروز محمد که تازه فیزیوپات شده، برنامه کورسا و کلاساشونو نشونم داد. داشتم فکر میکردم چقدر خوشحالم که پزشکی نیستم. پزشکی فوق العادست ولی کار من نبود. قلب من تو دانشکده دندون می تپه، دقیقا همونجایی که صبح تا عصر درحال تکاپویی، علم و هنرت رو همزمان به کار میبری و با دستات چیزایی رو خلق میکنی که در عین درمان بودن، واقعا اثر هنرین..‌ این بهترین دستاورد زندگیمه.‌ سالی که پشت کنکور بودم گاهی با خودم میگفتم واقعا ارزششو داره؟! ولی الان میگم می ارزید. اون روزا و شبا به این روزا می ارزید :)

خداروشکر :)


پ ن: فردا میانترم ارتو ۲ دارم و خیلی راضیم از درس خوندن این دو روزم :)

۷ نظر ۷ موافق ۰ مخالف
Miss Avilet
۲۵ فروردين ۰۰:۳۸
چقد خوبه حست
حس خیلی متضادی دارم در این نقطه ای که وایسادم:))

+نمیدونم کامنتام واست نمیاد یا چی. واسه سال جدید هم گذاشته بودم انگار نیومده

پاسخ :

لزوما همیشه هم این نیست. سعی میکنم حسم خوب باشه ولی.

+ ببخشید. یه مدته کامنتارو میخوندم و جواب نمیدادم. شرمنده
فتل فتلیان
۲۴ فروردين ۱۵:۵۱
روزتون مبارک 
امیدوارم که تو رشته خودتون بهترین باشین 

پاسخ :

مرسی :)
فاطمه م_
۲۴ فروردين ۰۰:۳۰
روزت مبارک باشه دکتر دندون‌پزشک آینده :)

منم فردا باید برم دندون‌پزشکی :دی

پاسخ :

مرسی :)
سویل :)
۲۴ فروردين ۰۰:۲۰
روزت مبارک دوست عزیز پرتلاش ❤
آرزو میکنم همه ی روزهای آینده هم همینقدر از خودت و روزهات راضی باشی 🌹🌹🌹🌹🌹😘❤

پاسخ :

مرسی سویل نازنینم ❤
لیمو جیم
۲۳ فروردين ۲۱:۱۴
روزت مبارک *__*

پاسخ :

مرسی لیمو جان ❤
هیزل گریس
۲۳ فروردين ۱۹:۵۲
روزت مبارک عزیزم
امید ک همیشه انقد عاشق باشی

پاسخ :

مرسی رفیق جان ❤
x
۲۳ فروردين ۱۹:۴۱
روزت مبارک:) 

پاسخ :

مرسی ایکس جانم ❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان