تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۳۰۲. تنهایی

به سطحی از درون گرایی رسیدم که با اینکه روابط خانوادگی خیلی هم گرم و صمیمانست، آرزو میکردم کاش میتونستم محدود و چه بسا کاتشون کنم.. الان توی اون مرحله ایم که دلم میخواد تنها و مستقل زندگی کنم. الان نه ولی دو سال دیگه شدنیه.. با همه وابستگیام دلم واقعا اینو میخواد.

۱ نظر ۵ موافق ۱ مخالف
هوپ ...
۱۹ ارديبهشت ۲۲:۰۶
من هم به شدت!! مخصوصا  از دوران بعد ار طرحم میترسم.

پاسخ :

سخته بعد از دو سال مستقل بودن دوباره بخوای توی شرایط قبل زندگی کنی..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان