تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۳۰۳. گواهی نامه!

اقا بالاخره قبول شدم 💃💃💃💃💃. از شهریور که امتحان داده بودم دیگه پشت ماشین ننشسته بودم. یه بار توی عید تمرین کردم. این هفته هم دو جلسه با یه مربی خیلی خوب کلاس گرفتم.

صبح رفتم دانشگاه، کلاس هفت و نیم تا هشت و نیم صبحمو رفتم. بعدش اسنپ گرفتم سریع خودمو رسوندم اینجا واسه امتحان. افسر هم خدایی خیلی خوب بود😅. یه دوبل خیلی دقیق هم زدم و بالاخره قبول شدم 💃.

فقط همین یه دونه شنبه خالی رو داشتم. همه میگفتن چرا نمیذاریش واسه تابستون سر فرصت. ولی واقعا دلم میخواست بارش از روی دوشم برداشته شه.

خیلی خوشحالم واقعا 💃خدایا مرسی :)

۳ نظر ۹ موافق ۰ مخالف
x
۲۲ ارديبهشت ۰۲:۰۰
مبارک باشه :) 
میدونی بین ازمون اموشگاه و شهر منم خیلی فاصله افتاد انگار داشت درد مزمن میشد :| وقتی بعد از ماه ها رفتم سراغش و تمومش کردم انگار یه بار صد کیلویی از روی دوشم برداشته شد ! ازمون ما روزای یک شنبه بود ! هر یک شنبه ای یک حس بد داشت واسه من واسه کار نیمه تمومم .

پاسخ :

مرسی عزیزم.
اره دقیقا منم همین حسو داشتم.
معلوم الحال
۲۱ ارديبهشت ۲۰:۴۰
مبااااااااارکه
شیرینیش کو؟ :)

پاسخ :

مرسی :)
:)))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان