تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۳۰۷. پوکرفیس

پارسال من یه عکس از خودم گذاشتم توی پیجم که یه دامن کوتاه پام بود و پاهام مشخص بودن. معلم دبیرستانم منو فالو داشت. اومد دایرکت کلی دعوام کرد :||||| بعد دیگه من اون پیجمو حذف کردم و یه پیج دیگه زدم و اینا. از قبلش، اون معلمم توی کانال کتابمم بود. یه چند وقت بعد از توی کانال حذفش کردم😅. البته همه آشناهایی که حس کردم از سر رودروایسی عضون رو حذف کردم.

اون روز که این کانال جدیدو ساختم، ادرسشو توی کانال کتابم هم گذاشتم. فکر نمیکردم دیگه آشنایی توش باشه. بعد یهو دیدم همون معلمم توی کانال جوین شده!!! 

خب الان که دیگه من نمیتونم با خیال راحت حرف بزنم :| چه کنیم پس؟! کانالو هنوز نزده پاک کنم یعنی؟! :||||

۷ نظر ۵ موافق ۱ مخالف
ویتا ــ
۱۰ خرداد ۲۲:۲۹
به نظر من که اگه اختیار کانال خودمونم نداریک کی بخونه یا نخونه اختیار یو داشته باشیم. ریمو کن بره. شرمنده چیه:))) 
خانم دکتر تمام وقت
۰۵ خرداد ۱۰:۴۵
همین جا بنویس من کانال دوس ندارم
tiktik tiki
۰۴ خرداد ۰۰:۲۷
خودتو بزن به اون راه و شیوه قبل و ادامه بده😀
ماهی ^.^
۰۳ خرداد ۱۴:۳۳
میتونی یه کانال پرایوت بزنی و فقط کسایی که خودت میخوای جوین شن
pary daryayi
۰۳ خرداد ۱۱:۴۵
ریموش کن/:

پاسخ :

روم نمیشه اخه. بعد تازه من فکر میکردم نمیدونه ازون کانال حذفش کردم که خب ظاهرا میدونه و با یه اکانت دیگه اونجاست. همین الانشم کلی شرمنده ام :|
معلوم الحال
۰۳ خرداد ۱۱:۳۷
:/ وقتی که کانال رو زدی میخواستی بگم واااای بر تو اگه بخوای زود پاکش کنی.
که الان زحمت کشیدی توجیهمون کردی :(

پاسخ :

😂😂😂😂😂😂😂
لیمو جیم
۰۳ خرداد ۱۱:۳۰
اره :)))همینجا بنویس ؛)

پاسخ :

😅😅
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان