تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۳۰۹. دختر

جالبه که من هربار با این شمارم وارد تلگرام میشم عکس پروفایلشو عوض میکنه :))))) الان یه عکس گذاشته از خودش و زنش و بچه اش که خیلی کوچیکه. سال های سال آرزو کردم کاش یه روزی دختردار شه! الان یه دختر داره. دلم میخواد همینطور که شاهد بزرگ شدن دخترشه، تا آخر عمر قلبش پر از هراس و وحشت این باشه که نکنه یکی پیدا شه و با دخترم همون رفتاری رو کنه که من با بقیه کردم. من واسه هیییچ کسی بد نخواستم و نمیخوام. فقط میخوام تا مغز استخونش ترس رو حس کنه. همونطوری که من همه‌ی این سالا احساسش کردم و همیشه نزدیک‌ترین احساس بهم بود. از خدا میخوام که دخترش هرگزززز اونچه که من تجربه کردم رو تجربه نکنه. 

۰ نظر ۶ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان