تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۳۱۵. Couples!

به طرز عجیبی هرکسی رو که توی دانشکده میبینی یا رل زده یا ازدواج کرده. سال پایینیامون که از همون اول رلاشونو زده بودن. فقط یه چندتا از بچه های ما مونده بودن که اونا هم وارد رابطه شدن. اونم با چه آدمای عجیب و جالبی. بعضیاش خیلی تعجب‌آور بود. البته وقتی میبینیشون کاملا هم به هم میان. سال اخریا هم که همه یا ازدواج کردن یا دارن ازدواج میکنن. 

منم اهداف بیزنس‌گونه تو سر می‌پرورونم. اینکه دقیقا برنامم واسه‌ی بعد فارغ‌التحصیلی چیه. گزینه‌هام چیه، علایقم چیه، اولویتام چیه. علم بهتر است یا ثروت مثلا😂 که خب مسلما ثروت😂.

واسه تابستون یه سری برنامه‌های متنوع دارم😂. یه برنامه اساسی هم دارم که مامانم چند ساله برنامشو ریخته و دیگه باید انجامش بدم. هرچی هم بیشتر بهش نزدیک میشم بیشتر استرس میگیرم. 

پس فردا امتحان درد و دارو دارم و سخته جدا. من ناتوانم از حفظ دارو :((( 

دیگه اینکه بیاید این پیج پابلیک منو فالو کنید. واسش برنامه‌های بلند‌مدت دارم😂. 

اصن بیاید کامنت بذارید یه کم از خودتون بگید. دلم تنگ شده واسه وبلاگ بازی. 

۵ نظر ۵ موافق ۰ مخالف
هیزل گریس
۰۵ تیر ۰۱:۳۹
 بلاگرا سینگلن شاید 😂✌
منم همینه اوضام

پاسخ :

😂😂😂😂
1900 __
۰۳ تیر ۲۱:۴۹
من پنجشنبه ترم اول کلاسم تموم میشه و درواقع امروز اخرین روزی بود که استادمو میدیدم و تنها دل خوشی و علاقه این روزامه و ناراحتم تا یک هفته بعدش کلاس ندارم :( و البته سوتی ای که دادم و باعث خوشحالیمه فعلا نمیبینمش که یادش بره :)))  امتحان امروزم رو میتونستم به شکل استثنایی کامل بشم ولی یجا تو فرمولا بجای N از n استفاده کردم پنج نمرم پرید :( دیگه اینکه اینقدرراوضاع دانشگام بهم ریخته و درهم پیچیده شده که نمیخوام حتی به یه ثانیه بعدش فکر کنم چه برسه به برنامه ریزی :))) این از من بهرحال :دی

پاسخ :

اوه شت. مگه جفتشون ان نیستن. فرقش چیه؟ پنج نمره اخه؟!
ولش کن. اصن دیگه فکرشم نکن.

ترم اول چه کلاسی؟
‌‌ Elle
۰۳ تیر ۱۸:۱۸
آقا من اعتراض دارم؛ همه بلاگرا از پیج تو پیدام می‌کنن :))) لو رفتم تموم شده :/

پاسخ :

بابا من یه چیزی گفتم. ادرس ندادم به کسی که!
من فقط اونایی رو فالو دارم که تو خودتم میشناسیشون. کی مد نظرته؟! خصوصی بگو :)))
tiara .n
۰۳ تیر ۱۵:۳۹
توی اتاق خوابگاه سه تا هم اتاقیام رلن و هی آقامون آقامون میکنن منم وایمیسم نگاشون میکنم:/

پاسخ :

اوه شت. خدا صبرت بده :|
هوپ ...
۰۳ تیر ۱۱:۰۶
خودم و خودت مجردیم این وسط :-))))))
افرین ثروت مهم ترین چیزه!

پاسخ :

نه تو مشکوک میزنی :))))) من که اصن شعار زندگیم سینگل به گوریه 😂😂😂😂
اره بابا. حداقل واسه ما که اقازاده‌طور زندگی نمیکنیم😅
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان