تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۳۱۹. فارما!

ترم پنج واقعا خیلی بابت افتادن فارما حرص خوردم. این ترم هم که گفتن پیش نیاز درد و داروعه و نمیتونی درد و دارو برداری چون فارما پاس نکردی هم واقعا حرص خوردم. بعد دیگه قرار شد فارما ارائه بشه و هم نیاز با درد و دارو برش دارم. خیلی بار فکری سنگینی روم بود و خب جفتش پاس شد. درد و دارو با یه نمره خوب ولی فارما با یه نمره معمولی که معدلمو میاره پایین ولی مهم نیست. دیگه تموم شد. دیگه بارش روی دوشم سنگینی نمیکنه و واسه همیشه تموم شد. خدایا شکرت :)

۴ نظر ۳ موافق ۰ مخالف
tiktik tiki
۳۱ تیر ۱۹:۲۵
ممنونم

پاسخ :

خواهش میکنم. اگه سوالی داشتی بپرس
tiara .n
۳۱ تیر ۱۳:۴۶
فکر کردن بهش هم زجرآوره😖حالا نمیدونم چقدر درست باشه ولی میگن بعد علوم پایه امتحانای ما کلا تشریحیه.بزرگترین دلیلی که باعث شد نخوام دارو برم درسای اینجوریشه

پاسخ :

بعید میدونم. من دوستم دانشکده شما بود و بعد انتقالی گرفت. نشنیدم همچین چیزی بگه.
tiktik tiki
۳۰ تیر ۱۹:۵۵
سلام خوبی؟
خب میشه بگی برای علوم پایه چیکار کنم؟چجور بخونم؟و اینکه یه خلاصه از کارایی خودت کردی رو بگی؟
من حقیقتا واقعا هیچی از بیوشیمی و اینا یادم نیست😀نمیدونم چه خاکی بریزم

پاسخ :

سلام. من سیب سبز خوندم و روزای اخر میر. ولی بنظرم میر بهتره. در کل خیلی هم فرق خاصی نمیکنه. تقسیم بندی کن تا یکی دو هفته قبل ازمون هرچند روز مثلا یه درس ماژور و چندتا مینور رو بخونی و بذاری کنار. الان هرچقدر ماژورا مثل فیزیو و اناتومی رو سبک کنی بهتره. مینورارو اون اواخر هم میشه خوند. سوالات تا حد خیلیییی زیادی تکرارین. یعنی مثلا باکتری و قارچ و ویروس و ابنارو همینکه سوال و گزینه حفظ کنی هم کافیه. روزای اخرم ازمونای سالای اخیرو بزن. تا حد خیلی زیادی عین همونا میاد.
هرچی واست سخته سوال و گزینه هم حفظ کنی کافیه
پرواز ...
۳۰ تیر ۱۷:۳۷
وای پریا فک کن ما هر کورس فارما رو تشریحی امتحان میدیم :(
دوست دارم فحش بدم ***** =)))))

پاسخ :

ما هم مثلا توی تشخیص عملی ها کیس میدن و باید دارو و دوز و ایناشو بنویسی. ولی واقعا این همه داروی فارما به هیچ درد ما نمیخوره. ولی واسه شما لازمه. ولی واقعا درک میکنم
‌خیلی خیلی سخته و تازه حجم و سختی فارمای شما خیلی بیشتره. من دلم واسه داروسازیا میسوزه :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان