تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۳۲۶. وبلاگ متروکه

به یه جایی برای نوشتن نیاز دارم. واقعا نیازشو احساس میکنم. دلم میخواست فضای بلاگستان مثل قدیما بود. اون موقع ها که تو پرشین بلاگ مینوشتم و حتی وقتی دو کلمه هم مینوشتم، پنلمو که باز میکردم با قرمز نوشته بود فلان تعداد نظر جدید. دلم پر میکشه واسه اون موقع ها. الان آدم حس میکنه وسط یه برهوت نشسته و داره با خودش حرف میزنه. از یه طرف دیگه هم بیان شلوغه ها، منتها از جماعت ارزشی :| که باعث میشه ادم رغبت نکنه مثل قدیما تو وبلاگا بچرخه. تازه اکثر بلاگرای فعلی هم بچه مدرسه‌این 😅. 

خیلی به پیج پابلیک اینستا داشتن هم فکر کردم. ولی فضاش خیلی متفاوته. آدما اونجا دنبال عکسای رنگی رنگین. کسی متن نمیخونه. این وسط توییتر رو بیشتر دوست دارم ولی اونم با این داستان محدودیت کاراکترش رو مخه و نهایتا نمیشه چیزی نوشت. کانال تلگرام هم که اصلا کار من نیست. حس میکنم دارم با خودم حرف میزنم.

کاش یه جایی بود واسه نوشتن. یه جایی که روح داشته باشه. کاش میشد مثل قدیما یه وب جدید ساخت. کلی واسه قالب و جزئیاتش وسواس به خرج داد و توش نوشت. کاش مثل قدیما آدمی پیدا میشد که پیگیرانه بخونه و کامنت بذاره و ... 

من خودمم دیگه حوصله وب گردی و کامنت گذاشتن مثل قدیما رو ندارم. حتی حوصله جواب کامنت دادنو. ولی دلم تنگ شده واسه اون روزا..

۱۰ نظر ۹ موافق ۰ مخالف
فتل فتلیان
۳۰ مرداد ۲۱:۳۷

اوهوم ، شومو یکی از اونایی که منو به وب نویسی علاقمند کردین و واقعا وبتو نوشتنتو  همه چیشو دوست دارم 

هنوزم همچنان می خونم ولی خب کم پیش میاد کامنت بزارم 

بود و نبود اون حسه بخشیش با خودته بنظرم ، روز مره های بیشتری ثبت کن ، همچنان هستن کساییی که می خوننت و منتظرن اپ کنی 

ولی در کل وقتی از کاکتوس عوض شدی به این وب بکل تغیر کردی بنظرم ، شاید یه سری هام گمت کردن !

پاسخ :

از چه نظر تغییر کردم؟!
tiara .n
۲۹ مرداد ۱۴:۱۴

ولی هنوز به نظرم وبلاگنویسی به آخرش نرسیده.هنوزم هستن کسایی که بخونن.بنویس بیشتر همینجا☹️

پاسخ :

نمیدونم. شایدم هنوز امیدی بهش باشه :)))
فتل فتلیان
۲۹ مرداد ۱۳:۲۴

الان من رسیدم به اون قسمت قدیم شما امیدوارم واسه من اینجوری نشه

بلاگرا کم شدن و کم فعالیت باید بگردی تا یه وب مورد علاقتو پیدا کنی 

توش دانشجو مانشجوام پیدا میشه ها ، آی ام دانشجو 😂

از یجایی به بعد ادم حس هیچی نداره امیدوارم دوباره حستون مثل قبل بشه ، ولی راستش جدیدا خیلی مثل قبل فعال نیستین یعنی اون کاکتوس قدیمی نیستین که من روزی چند بار وبتونو سرچ میکردم تا اپ کرده باشید ، بشین ارشیو وبتونو بخونم و لذت ببرم و حتی اونقده به وب علاقمند بشم که خودمم وب بزنم 

پاسخ :

جدی؟! این‌ همه مدت منو میخونی؟! چه جالب..
نه دیگه واقعا حس و حالش نیست..
x
۲۸ مرداد ۲۲:۴۹

همه ی دوستای قدیمم رو می خونم اما نفس ندارم کامنت بذارم:))

پاسخ :

خودمم :)))
لیمو جیم
۲۸ مرداد ۱۷:۵۲

من هنوز وبلاگای مورد علاقمو میخونم اما نمیدونم چرا یکی درمیون کامنت میذارم :|

پاسخ :

من خودمم دیگه حال کامنت گذاشتن ندارم :)))) حتی حال جواب دادنشو!
معلوم الحال
۲۸ مرداد ۱۷:۳۹

باز دنبال بهانه ست اینجا رو بکوبه :/

من که دیگه عمرا بخونمت :))

پاسخ :

نه بابا حسش نیست
شایان
۲۸ مرداد ۱۷:۳۰

حقیقتش اینه که وبلاگ نویسی مرده. کمتر کسی وبلاگ می خونه، اونا هم به قول خودت بیشتر بچه مدرسه ای هستن. 

پاسخ :

اره واقعا همینه
Nelii 💉📚
۲۸ مرداد ۱۵:۱۳

دو بند آخر حرف دل منم هست

پاسخ :

:(
pary daryayi
۲۸ مرداد ۱۴:۵۷

بلاگفایادش بخیر((:فلان قد نظر جدید، منم دلم تنگ شده واسه همون فضا، بیانم یجور باند بازی شده اگه جزو دسته خاصی یا گروه خاصی نباشی و هیچی مخاطب نداری دیگه باید یادگرفت نوشن فقط واسه ثبت کردن حال هوای خود ادم(':من قیدمخاطبو زدم دیگه):ولی ادم گاهی نیازداره بفهمه خونده میشه وگرنه مث قدیم تو دفتر مینوشتیم

پاسخ :

منم واسه دل خودم و ثبت وقایع مینویسم. ولی وبه دیگه. ادم گاهی دلش میخواد مثل سابق توش نظر و اینا ببینه😅
Smile ...
۲۸ مرداد ۱۴:۳۷

کلن فضای بیان خیلی سنگینه ، علتشم نمیدونم اما متاسفانه تا شروع میکنی یه گوشه روزمره نویسی کردن ، یه عده پیدا میشن که میگن تو نباید وبلاگ نویس باشی چون وبلاگ نویسی حتی اگر روزمره نویسی هم باشه باید تو هر پست هدفی پشتش باشه و به بقیه یه چیزی یاد بده ! خلاصه که من خودم ترجیحم این که وبلاگم مثل گذشته انقدر شلوغ نشه که هرکی از راه برسه یه خرده فرمایشی راجع به سبک نوشتن و هدف از نوشتن و این صوبتا بهم گوشزد کنه. همیشه هم میگم اگر واقعا دنبال مطالب ارزشی هستین سمت نوشته های من نیاین چون هیچ چیزی عاید کسی نمیشه🤣

ولی اینو بگم من با همین تعداد محدودی که دنبال میکنم و یکی از اونا خودت هستی ، تمام پستارو دنبال میکنم و میخونم حتی اگر چیزی نگم واقعا دنبال کردن داستان زندگی تون رو دوست دارم مخصوصا این که از جمله بلاگر هایی هستی که حس میکنم موقع نوشتن خود خودشه :))💜

پاسخ :

منم دیگه انقدر تو این سالا وب عوض کردم که دیگه از این خواننده های حق به جانب خیلی ندارم خداروشکر :)))
مرسی از لطفت به من عزیزم ❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان