تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۳۳۶. ۱۹ شهریور ۹۸

میخوام برم به یکی بگم من از شما خوشم میاد. دوست دارم اگر امکانش باشه بیشتر با هم آشنا شیم!

نظرتون چیه؟! :))))))

ظرفیت نه شنیدنو دارم. ولی اینکه یهو این داستان تو کل دانشکده پخش بشه رو نه!

۱۱ نظر ۵ موافق ۰ مخالف
بهــ ــار..
۱۹ شهریور ۲۳:۵۵
نه هیچ بین المللی نزدم. بین الملل همه چی میاوردم ولی نزدم هیچی. محرومم نزدم. منطقه هم دو.
خودم امید به قبولی ندارم خیلی.. نهایتا یه پزشکی شهر دیگه بیارم و بیام اصفهان یا شهرکرد مهمان بشم و با شرط معدل انتقال دائم بگیرم.. نمیدونم کلا هیچ ایده ای ندارم.
دومین آزمون جامعمو 138 شدم مغرور شدم کلا بستم کتابارو. نابود کردم مرور و همه چی رو.
امسال اگه بشینم میشینم واسه رتبه شدن. خوشحالم که امسال از آرزوم دور دور نبودم.. امیدوارم برای سال بعد.
بیایم دندون اصفهانمونو بخونیم راحت شیم بخدا.. والا :دی

پاسخ :

مهمانی اینطوریه که باید شهریه بین‌الملل بدی. انتقالی هم با شرط معدل نهایتا میتونی از دانشگاه روزانه خودت به بین‌الملل مقصد بگیری که با همون رتبه خودت میاوردی و نرفتی. 
اگه همه رو زدی ممکنه پزشکی یا داروی یه شهر کوچیک بیاری.
امیدوارم همونی بشه که واست بهترینه ❤
هیزل گریس
۱۹ شهریور ۲۰:۱۵

من ی بار این کارو کردم و تو دانشگاه هم نپیچید. البته با طرف نزدیک بودیم. 

اما ب نظرم اگه فک میکنی بهش بگی ن تنها برخوردش مناسب نیست بلکه میره تو دانشکده پخش میکنه اصلا راجع ب شخصش تجدید نظر کن (:

اگرم نه ک مبارکه 

+ضمنا خودم شخصا از نخ و طناب و داستان خوشم نمیاد فک نکنم توام اهلش باشی ک بت پیشنهاد بدم غیرمستقیم وارد شو، تا میشه تو نهایت 2 روز ته قضیه رو فهمید چرا طولش بدی؟! (:

پاسخ :

مسئله اینه که من نمیشناسمش و هیچ ایده‌ای ندارم که واکنشش چه مدلی ممکنه باشه.
اره دقیقا. منم اهل طناب‌بازی نیستم و اصلا بلد نیستم😅
فتل فتلیان
۱۹ شهریور ۱۹:۲۵

زدن زیرش منظورم نیست 

میدونی واسه اون پخش شدنه گفتم ، میگم یجوری بگی که حداقل امکان مخش شدن باشه یا بفرض اگه کسی گفت تو  بگی و دیگه مثل یه سری بودو برات شات پیامات ردیف نکنن

وگرنه که خب ادم کاری میکنه باید پا عواقبش وایسه 

ولی شخصا نظرم اینه که نگی ! 

پاسخ :

متوجه منظورت شدم. منظورم این بود ادم وقتی میگه جوانبشو هم میپذیره.
بهــ ــار..
۱۹ شهریور ۱۸:۵۹

2800 شدم

همه ی دندونا و پزشکیا و دارو های کلان شهرارو زدم

امسال قبول شدم که فبها

نشدم میجنگم :))

پاسخ :

بین‌المللا رو هم زدی؟
منطقه چند؟
1900 __
۱۹ شهریور ۱۸:۱۹

 حالا نکته جالبش اینه که تو نوزدهم همچین پستی گذاشتی که تو همچین روزی من همش میرفتم پیشش :)))))) 

 

 

+ فقط یه لحظه تصور کن تو دانشکده پخش شده چه حسی داره چطوریه به وحشتناکیه جوری که ار بیرون به نظر میاد استش یا نه . شاید نبود . چون من جو دانشکدتونو نمیدونم تو دانشکده ما ولی خیلی پیش اومده که دختر پیشنهاد بده حالا یاجور شده یا نه ولی حالت عجیبی و پشت سر گویی خاصی ندیدم . اگه هم کسی رو حس میکردم قبلنا که چیزی میخواد که بگه که دیدی فلانی و اینا یجور برخورد میکردم حمایت میکردم که ادامه نده .

پاسخ :

من و تو همزمان کراش زدیم تقریبا. تو گفتی و یک ساله که خیال خودتو راحت کردی. من هنوز جرئتشو پیدا نکردم و البته از خودمم مطمئن نیستم. دمت گرم ❤
بهــ ــار..
۱۹ شهریور ۱۲:۵۲

شوخی میکنی؟ آدم نمیتونه خودشو به دو سال بالایی بشناسونه و نخ و طناب بده؟

پس من خبر مرگم برا چی میام دانشگاه عصن.  :( (

پاسخ :

بستگی داره. به بعضیا شاید بشه به بعضیا هم نه. مثلا تو این کمیته‌های پژوهشی و فرهنگی و فلان میشه. توی این اکیپای مشترکی که با هم بیرون میرن شاید بشه. یه همچین چیزایی..
اگه این هدف کلیو در نظر بگیری که با یه سال بالایی (حالا هرکی) اشنا شی ممکنه ولی اگه یه فرد خاص مد نظرت باشه، اون فرد خاص رو هم مثل طرف من نشه تو اون جاهایی که بالا گفتم پیدا کرد و خودت هم مثل من باشی که نخوای از این طریقا وارد شی نمیشه احتمالا.
دایرکت و ریپلای استوری رو هم اگه یه گزینه بدونی، باز مثلا طرف من خیلی فعال نیست.
قراره امسال ترم یک باشی؟
لیمو جیم
۱۹ شهریور ۱۱:۱۱

همون پخش شدن یا نشدنه مساله ست دقیقا 

پاسخ :

اره :))))))
سویل :)
۱۹ شهریور ۱۰:۳۳

نگو

چون دقیقا تو کل دانشکده پخش میشه و پسرا و حتی دخترای بی جنبه از کنارشون که رد بشی میگن این دختره فلانی رو میخواست و هر هر میخندن و این بدترین بدترین بدترین حس دنیاست...

پاسخ :

اره اینم هست. ادم باید همه چیشو در نظر بگیره :)
فتل فتلیان
۱۹ شهریور ۰۸:۵۴

من تو کل زندگیم یبار همین ریسکو کردم ،  نه رو شنیدم ، کسی هم نفهمید و از اون به بعد اونقدر صمیمی شدیم که حد نداره 

ببین طرف چجور ادمیه ، پسر به دختر پیشنهاد میده کل دانشگاه خبر دار میشن مال شما که عکسه اینه و ملت ریختن تا بگنننن واییییی و حرف در بیارن 

 بیرون دانشگاه حضوری بش بگو !حداقل تو چت نه یجوری که بعد خواست به کسی هم بگه تو راحت ردش کنی

پاسخ :

خب ادم یه پیشنهادی میده، پای عواقبش هم میمونه. چرا بخوام بعدا بزنم زیرش؟! :)
هوپ ...
۱۹ شهریور ۰۲:۱۱

اممم خیلی توصیه نمیکنم بهت که به این مستقیمی بری بگی. اولا اینکه طرف رو کاملا نمیشناسی و ممکنه توی دانشکده پخش کنه. دوما اینکه تا وقتی میتونی کم کم خودت رو بهش بشناسونی و بشناسیش و خودت رو نزدیک کنی بهش و نخ و طناب بدی بهش، روش مستقیم چرا؟ :-)))

پاسخ :

نه همچین قصدی ندارم. چون اصلا کراشم جدی نیست. ولی بین خودمون با بچه ها حرفش بود. دوست داشتم بدونم نظر بقیه چیه درموردش.
اون ادم اونقدری کیس خوبی نیست که همچین ریسکی کنم. ولی دلم میخواد یه بار این کارو بکنم. خیلی باحاله :))) فقط هم قسمت پیشنهاد دادنشو دوست دارم. حوصله ارتباط احتمالی بعدشو ندارم :)))
بعد خب ادم نمیتونه خودشو به سال بالایی بشناسونه و طناب بده دکتر :)))))
tiara .n
۱۹ شهریور ۰۰:۵۷

توی دانشکده‌های ماها که وضع خاله خانباجی بازی زیاده خییییلی ریسکه این حرکت🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️بعید میدونم من جرئت انجامشو داشته باشم هیچوقت!

پاسخ :

:))))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان