تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۳۳۹. تابستانی که گذشت!

حدودا دو ماه تعطیل بودم و فردا شروع ترم جدیده. توی تابستونی که گذشت مهم‌ترین کاری که کردم لیزیک بود. حدودا ۲۴ تا کتاب خوندم. فیلم و سریال زیاد ندیدم بخاطر چشمام. فقط دو فصل the marvelous Mrs maisel دیدم. کلی پادکست خوب گوش کردم. سفر رفتم. باشگاه رفتم. طبق روال قبل کلاس فرانسه رفتم و خوندم البته. کلی رانندگی کردم و توش خیلی بهتر از قبل شدم. آشپزی یاد گرفتم :)))) کلی غذاهای مختلف درست کردم. صرفا واسه اینکه ثابت کنم کار راحتیه و اگه جایی تنها باشم گرسنه نمیمونم. کتابخونمو دادم واسم ساختن و با کلی کتاب جذاب پرش کردم. بهنودو دیدم. اون روز انقلاب گردی و همه اتفاقات جذابش یکی از خاطره‌انگیزترین روزای عمرم شد. مثلا اون کتابفروشی تنگ و تاریک اون پیرمرده که کلی هم بهم تخفیف داد. همین..

به این دو ماه که نگاه میکنم عملا کار خاصی نکردم ولی احساس خوبی نسبت بهش دارم. حس و حال خوبی داشت و اصلا نفهمیدم چطور گذشت. پارسال این موقع دلم نمیخواست برم دانشکده ولی امسال بابتش خوشحالم. این ۱۸ امین سال درس خوندنمه. طبق روال همه سالای گذشته وسایلمو مرتب کردم و چیدم که واسه فردا آماده باشم. بریم به استقبال سال ۵ و ببینیم امسال قراره چی پیش بیاد و چی سر راهمون قرار بگیره.

چند روز پیش منابع امتحانای ورود به بخشو گذاشتن توی کانال! و به این ترتیب ما دانشجوهایی هستیم که قبل از اینکه ترممون شروع بشه هم برنامه امتحان میریزن واسمون و باید ترمو با امتحان شروع کنیم :|

زندگیم با اون چیزی که از دور بنظر میرسه فرق داره مسلما و اصلا همه چیز خوب و راحت نیست. ولی راضیم و حالم خوبه. سعی میکنم روی خوبیاش تمرکز کنم :))))) خداروشکر..

۳ نظر ۴ موافق ۰ مخالف
مونا
۲۵ شهریور ۱۲:۱۰

امکانش هست به ما هم پادکست خوب معرفى کنید؟:)

پاسخ :

حتما. چنل بی، ناوکست، رادیو دیو، گوش فیلم، دیالوگ باکس، پرچم سفید
1900 __
۲۲ شهریور ۲۲:۵۱

الان گفتی تاریخ رو چک کردم شروع ترم منم استش ولی خب استاداهم مسافرتن الان :)) همون یک مهر بریم ببینیم کی به کیه و من تازه از هفتم شهزیور تعطیلاتم شروع شد و احتمالا اخرین تعطیلات پیش رومه استرس گرفتتم:)) خوشحالم که حالت خوبه و انرژی داری و امیدوارم سال پنج خیلی خوش بگذره و کمترین میزان اعصاب تیکه پاره شدن رو داشته باشه

پاسخ :

اره بابا. هیشکی جز ما مجبور نیست از همون روز اول بره :|
ایشالا که همه چی بر وفق مرادت پیش بره جان دلم ❤
مرسی 😘
‌‌ Elle
۲۲ شهریور ۲۱:۱۹

دوست داشتی سریال رو؟ من الان اپیزود شش فصل یک‌ام. دوسش دارم ولی حوصله‌سربر می‌شه هر از گاهی، حتی فکر می‌کنم حرف خاصی واسه زدن نداره. قراره بهتر شه؟

پاسخ :

ببین تم فمینیستی داره دیگه. که شخصیت اول از اون وضعیت خانم خانه‌دار روز اول قدم به قدم پیش میره تا مستقل بشه. من فضای شاد و لباساشون و موضوعشو دوست دارم. فصل دومش بهتر میشه. البته اینم بگم که مثل سریالای خیلی خفن نمیشه ازش انتظار هیجانات خاص داشت مثلا.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان