تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۳۴۳. خطا

این روزا به خطاهای گذشته‌م خیلی فکر میکنم. من توی زندگیم کارایی کردم که کاملا مخالف عقاید الانم بودن. کارایی که اگه یه نفر حتی یه دونشون رو انجام بده قطعا بهش حس و نظر بدی پیدا میکنم! نمیدونم توی یه برهه‌ای چطوری همچون موجود ترسناک و بدبختی شدم. و واقعا هم اینکه از اون باتلاق بیرون اومدم صرفا میتونه یه معجزه باشه. من کارایی کردم که خودمم باورم نمیشه! مثل اون روزایی که فکرشم نمیکردم بتونم خلاصی پیدا کنم! کمترین نتیجه‌ش هم یک سالی بود که پشت کنکور موندم. اون یک سال و بعدها دانشگاه نجاتم داد. کی میدونه من چیا رو از سر گذروندم؟! واقعا هیچکس.. فقط میدونم با امداد غیبی خدا زندگیم جمع و جور شد.. خدایا شکرت..

خانم میم که فقط یک بار دیدمت و یک بار هم صداتو از پشت تلفن شنیدم، نمیتونم ازت بخوام منو ببخشی و این بار سنگین تا ابد با من میمونه..

۱ نظر ۶ موافق ۰ مخالف
Smile ...
۱۱ مهر ۱۹:۳۶

منم همیشه خودم رو بابت یه سری اشتباهاتم نمیبخشم و خیلی وقتا که به افکارم هجوم میارن دوست دارم کله ام رو بکوبم به دیوار و به خودم بگم اخه تو چجوری اون کارو کردی ؟ ولی فکر میکنم همین که احساس گناه میکنیم بابت یه سری از اشتباهاتمون یعنی حس وجدان درونمون زنده است و این نشونه ی خوبیه هرچند گاهی این افکار خیلی آزاردهنده میشن  

پاسخ :

من فکر میکنم که موفق شدم خودمو ببخشم ولی عذاب وجدان همیشه پابرجاست..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان