تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۳۴۴. استرس

هفته پیش بیمار اندوم بیماری قلبی داشت. موقع بی‌حسی زدن اصلا حواسم نبود و همون کارپول لیدوکایینی که توی ست بود رو واسش تزریق کردم! بی‌حس نشد و موقع تزریق دوم استاد گفت چی بهش زدی؟! اونجا یادم افتاد چیکار کردم و به استاد هم گفتم. دومی رو سیتانست زدیم. بازم بی حس نشد و چند دقیقه بعد سومین کارپول رو‌ هم زدم که البته بازم بی‌حس نشد ولی تایم تموم شد و فرستادمش خونه.

چهارشنبه تو بخش ثابت پرستارا داشتن میگفتن یکی بوده که بلافاصله بعد دندونپزشکی مرده چون حساسیت داشته!

طبق تکست تا دو کارپول لیدوکایین واسه بیمار قلبی هیچ مشکلی نداره ولی من استرس گرفتم و از اون ترسناکتر اینه که اصلا یادم نمیاد سومین کارپولی که بهش زدم لیدو بود یا سیتانست :| همش دارم به این فکر میکنم که نکنه یه بلایی سر بیمارم اومده باشه؟! 😐😐😐. کاش فقط فردا برم و ببینم بدون هیچ مشکلی اومده واسه نوبتش..

پ ن: فردا امتحان ورود به بخش اندو دارم و لعنتی چقدر زیاده :| 

خدایا میشه لطفا هیچ اتفاقی واسش نیفتاده باشه؟!

۲ نظر ۵ موافق ۰ مخالف
tiktik tiki
۱۲ مهر ۲۰:۲۴

ایشالله چیزیش نشده و نمیشه دیگه

پاسخ :

اره خداروشکر چیزی نشده بود
هوپ ...
۱۲ مهر ۱۸:۴۵

تا ٤ تا مشکلی ایجاد نمیشه براش. ولی بهتره نزنی و اینکه اگه خدای نکرده بیمار تو بود، متوجه شده بودی. استرس نداشته باش

پاسخ :

 استاد گفت ۲ تا. یادمه تو فالاس ۴ تا میگفت.
بیمار من که نبوده. اون بخاطر الرژی بوده. ولی همینطوری میگم نکنه چیزیش شده باشه :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان