تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۳۵۱. یازده آبانی که تموم نمیشه

میشه لطفا بیاید باهام حرف بزنید؟! هرچی دوست دارید بگید ولی یه چیزی بگید :(((

۵ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
فرشته ی روی زمین
۱۲ آبان ۱۳:۳۷

دقیقا همین الان یهویی چه حالی داری؟

 

پاسخ :

حالم کاملا خوبه :)
لیمو جیم
۱۱ آبان ۲۳:۲۰

مغزم ارور داده بس بیوشیمی خوندم :|

پاسخ :

شت. حق داری :(((
life around me
۱۱ آبان ۲۲:۳۹

من چشام تار میبینه الان ولی خب حرف میزنم دیگه:)...در مورد حرکت دیروزت هم دُنت وُری بابا پس فردا خودت هم یادت نمیاد:)

اینکه من هزارسال دیگه هم بگذره همچین کاری نمیکنم نشون میده تو دو هیج جلویی;)

پاسخ :

هرچی فکر میکنم خیلی حرکت کرک و پر ریزاننده‌ای بود. اونم تو دانشکده :)))))
دمت گرم❤
x
۱۱ آبان ۲۱:۰۲

دلگیرم از ادم یا شایدم ادم هایی

 

دارم با چشم های تار از اشک تایپ می کنم

قول میدم از فردا روزه ی سکوت بگیرم

 

پاسخ :

:((((((
tiktik tiki
۱۱ آبان ۲۱:۰۰

بیا از کتابایی که خیلی دوسشون داشتی بگو:(

یا فیلم

یا سریال

یا مثلا بگو به جز اینا چه کارایی برای اوقات فراغتت میکنی؟

پاسخ :

دلم میخواد بشینم دوباره از اول کتابای عباس معروفی رو بخونم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان