تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۳۵۶. ۲۰ ابان

داشتم از راهرویی که کمدای پسرا توشه رد میشدم. از دور دیدم اون پسره و یه عااالمه از پسرا همونجا دور کمدان. یهو پسره رفت یه سمت دیگه. نمیدونم منو دید که رفت یا اتفاقی شد. بعد من که اومدم از جلوی دوستاش رد شم، یهو یکیشون با صدای بلند صداش کرد اقای فلانی! بعد یکی دیگشون پرسید همینه؟! بعد اون یکی جواب داد اره اره همینه! ظاهرا همه میدونن :|

اون روزی که رفتم بهش پیشنهاد دادم به وضوح امروز و حتی بدترش رو میدیدم ولی این کارو کردم. میدونستم و عواقبشو پذیرفتم. دلم مبخواست برگردم بهش بگم اره همینم و جسارت اینو دارم کاری رو بکنم که خود تو عمرا عرضه انجام دادنشو داشته باشی.. ولی همونطوری با سر بالا و نگاه به مستقیم رد شدم و رفتم.

ولی طبق اندک شناختم، ازش انتظار نداشتم بره به همه بگه! نامرد :||||

۵ نظر ۳ موافق ۰ مخالف
انه
۲۴ آبان ۱۰:۱۰

سلام عزیزم

نمیدونم چی بگم مطمئنا نباید چیزی به بقیه میگفت البته اگه ابشون گفته باشن و کاربقیه نباشه ولی خب من اصلا از کار همکلاسیاش خوشم نیومد اینکه بخوان اینجوری رفتار کنن که خودشه؟اره همینه؟یا اینکه بلند طرف رو صدا بزنن کار دوستاش زشت تر بود بنظرم.

منم قبلا این جسارت تو رو به خرج دادم نمیدونم کیا فهمیدن اصلا کسی فهمید یا نه ولی گذشت و رفت پس برات مهم نباشه این روزا میگذره کاش ما دخترا هم حق داشتیم ازادانه بدون اینهمه ترس احساسمونو بگیم کاش میدونستن دخترا هم دل دارن و میتونن اول اونا عاشق بشن...

 

پاسخ :

سلام.
راستش من شک دارم گفته باشه و حتی الان شک دارم موضوع صحبت اون روزشون من بودم یا نه. مهم هم نیست راستش..
اره میگذره و من هنوز راضیم از حرفی که زدم. حرفمونو بزنیم تا کم کم فرهنگش جا بیفته..
بهار
۲۱ آبان ۰۰:۰۲

شاید اون آقا چیزی نگفته باشه در مورد درخواست شخصی تو، شاید فقط حرف علاقه مند بودن پیچیده باشه که بعیدم نیست چون توی پستهای قبلی گفته بودی چند نفر دیگه میدونن، هر چند مهمم نیست خودش گفته باشه یا بقیه مهم اینه تو بهش فکر نکنی و بیخیال باشی.

پاسخ :

شایدم کلا موضوع بحث چیز دیگه ای بوده و‌ من چون روش حساس شدم به خودم گرفتم. نمیدونم واقعا. مهم هم نیست..
life around me
۲۰ آبان ۲۳:۳۱

زین پس به جای "خاله زنک" از واژه ی "دایی مردک" استفاده میکنیم...یادت نره تو چار صباح دیگه قصه های بیشتری داری که واسه نوه هات تعریف کنی:))))))))

پاسخ :

:))))))
اره بابا. اوکیه کاملا :)
هوپ ...
۲۰ آبان ۲۰:۵۳

باورم نمیشه!

پاسخ :

منم
tiktik tiki
۲۰ آبان ۱۷:۱۹

 مگ حس میکردم دخترا تا یه چیزی میشه به همه میگن نگو پسرام همینطورن

پاسخ :

منمممم 😐😐😐
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان