تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

358. 29 ابان 98

این هفته کلی اتفاق افتاده که بعدا ازشون مینویسم. ولی کل این هفته ندیدمش و مطمئن هم بودم که امروز کلا دانشکده نیست و نمیبینمش چون بخش نداره. سرم پایین بود و داشتم میرفتم سمت در خروجی دانشکده. میخواستم از اون دو سه تا پله برم پایین که یهو دوستم از پایین پله ها صدام کرد. سرمو اوردم بالا که دوستمو ببینم و یهو باهاش چشم تو چشم شدم! داشت از رو به روم میومد. و گس وات؟! سلام کرد! و من با دهن باز و شوکه بهش خیره شده بودم رسما :)))))) حالا نه به این تابلویی ولی شوکه شدم جدا و جوابش رو دادم. نگم براتون که الان رسما رو ابرام و انقدر های ام که عمرا شیشه بتونه چنین کاری با ادم بکنه :)))) من گفتم شاید اونم یهو شوکه شده و سلام کرده ولی خیلی مسلط و متشخص بود اتفاقا. دوستم میگه بنظرش کاملا فکر شده و برنامه ریزی شده بوده اتفاقا و احتمالا از همون در ورودی منو دیده. البته اون میگه احتمالا فقط خواسته پرستیژشو حفظ کنه ولی اینا اصلا مهم نیست. مهم اینه که من از شدت خوشی رو ابرام. اون لحظه که سلام کرد و اون لحظه که داشتم توی چشماش نگاه میکردم، حس میکردم دارم ادمی رو میبینم که سالهاست میشناسمش.. 

حال بد این هفته و امروز رو شست و برد..

۵ نظر ۵ موافق ۰ مخالف
tiktik tiki
۳۰ آبان ۱۸:۱۰

با شناختی که داری امکان داره پیشنهادتو قبول کنه یا اینکه خودش بده؟

پاسخ :

اگه بخوام خیلی رویاگونه و بچگانه فکر کنم باید با همین سلام ساده امیدوار شم. ولی حقیقتش اینه که نه. من نهایتا میتونم از این سلام نتیجه بگیرم که به چشم یه ادم داغون مزاحم بهم نگاه نمیکنه. همین و نه بیشتر..
معلوم الحال
۲۹ آبان ۱۸:۱۶

مسخره کجا بود؟ 

فقط دارم لذت میبرم که پیش بینیم درست از آب دراومد :) خیلیم خوبه این پستت

پاسخ :

پیش بینیت چی بوده؟
لیمو جیم
۲۹ آبان ۱۶:۲۲

الهی *_* خوبه ک خوبی

پاسخ :

میدونم احمقانه ست ولی گیر افتادم این وسط :)))))
هوپ ...
۲۹ آبان ۱۵:۰۵

شاید باورت نشه ولی منم ذوق کردم با پستت :-))))

پاسخ :

اسیر شدیم همگی :))))
معلوم الحال
۲۹ آبان ۱۵:۰۳

:)

پاسخ :

تو دلت مسخره نکن. من یه عمر احساسات بقیه بنظرم مسخره اومد، ببین به چه وضع مضحکی دچار شدم :))) هرگز تصورشم نمیکردم سلام کردن یه ادم بتونه انقدررر مهم باشه!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان