تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۳۶۵. ۱۲ اذر ۹۸

یه اعترافی بکنم؟! اخیرا با دیدن بعضی از بچه ها دارم اعتماد به نفسمو از دست میدم. دارم فکر میکنم شاید کلا راهو غلط رفتم. من راه خودمو رفتم و لایف استایل خودمو داشتم. ولی شاید راه درست همونه که همه رفتن. چرا ادم راهشو از همه جدا کنه؟! خب همون مسیری رو بره که بقیه هم میرن..

۴ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
‌‌ Elle
۱۳ آذر ۲۰:۴۰

هوم دقیقن منم این چند وقته همه‌ش دارم همین فکر رو می‌کنم. حتی دلم می‌خواد برگردم به مسیر اونا و اعصابم راحت شه شاید. ولی نمی‌دونم.

پاسخ :

اره منم این دو روز خیلی بهش فکر کردم. ولی دیگه در توانم نیست. حتی به این فکر کردم که این یه سال و نیم باقی مونده هم که بگذره و درسم تموم شه، از وقتی برم طرح عین بقیه میشم!! توی ارتباط با ادمای جدید ورژن متفاوتی از خودم میسازم!
tiktik tiki
۱۲ آذر ۲۳:۰۶

همه قورمه سبزی دوست دارن؟؟

قطعا نه 

شاید راهی که واسه بقیه جواب میده برای تو یک درصدهم توش پیشرفتی نباشه

 

بعدا بنظرم خیلی خوبی تو💙💙

پاسخ :

میدونم. اصولی که بهش فکر کنی همینه. ولی کجای این زندگی روی اصول پیشرفته تا حالا؟!
مرسی از لطفت به من ❤
هیزل گریس
۱۲ آذر ۲۳:۰۲

راه هرکی برا خودش درسته.

trust the proccess baby!

پاسخ :

منم همیشه همین اعتقادو داشتم. هنوزم قلبا نظرم همینه. ولی اخیرا حس میکنم لزوما هرچیزی که من فکر میکنم درسته توی زندگی جوابگو نیست.
x
۱۲ آذر ۲۲:۵۶

پستت مبهمه نمیدونم کدوم مورد مد نظرته 

اما به طور کلی به عنوان ادمی که همیشه با دیگران فرق های خوب و بد زیادی داشته جوری که خیلی تو چشم بوده میگم مهم اینه که بدونی خودت چی دوست داری و به چی اعتقاد داری و طبق همون عمل کنی جدا از نظر بقیه...

پاسخ :

میدونی که اینارو خودم خوب میدونم و همیشه هم همینارو گفتم. ولی اگه اشتباه کرده باشیم چی؟!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان