تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۳۷۲. ۲۸ اذر

در وصف حالم فقط همینو میتونم بگم که اصلا خوب نیستم!

تازگیا دور هم که جمع میشیم جرئت حقیقت بازی میکنیم :| یه اپ داره توی گوشی یکی از بچه‌ها و امان از سوالاش :)))) حالا نکته‌ش اونجاست که مثلا از طرف میپرسه اخرین باری که دیت رفتی کی بوده؟! با بیست و چند سال سن میگه هیچ‌وقت! یا میپرسه بدترین گناهت چی بوده؟! مثلا میگه پشت سر یکی حرف زدم!! بعد مثلا نوبت من میشه، یه چیزی میگم کرک و پر همه میریزه و چشماشون گرد میشه :))))) احتمالا بیشتر از این جهته که دیگه چیزی واسه از دست دادن ندارم :)))) 

حوصله‌م سر رفته. اگه حرفی چیزی هست بزنید. اگه سوالی هم تو ذهنتون هست بپرسید، شناس و ناشناسش هم مهم نیست. اینجا که دیگه واقعا چیزی واسه از دست دادن ندارم :))))))

۴ نظر ۳ موافق ۰ مخالف
x
۳۰ آذر ۱۵:۱۵

بدترین گناهت چی بوده ؟!

 

بی ربط : دیدی بعضی ادم ها کولی بازی در میارن. اسلحه شون داد و بیداد کردن و شلوغ کردنشونه همین جوری حرفشوت رو به کرسی می نشونن .... با این مدل ادم ها چجوری برخورد می کنی ؟؟؟؟ ببینهر ادمی تو برهه ای از زمان ممکنه صداش بره بالا اما من منظورم ادم هایی هست که عادتشون با داد و جیغ کار راه انداختن هست ...

 

پاسخ :

بدترین گناه؟! خیلی سال پیش با یه نفر بودم که بعدا فهمیدم متاهله :)

تا حد امکان سعی میکنم نزدیکشون نشم چون اینا هیچی واسه از دست دادن ندارن. ولی اگه درگیر شم، صدامو از اونم میبرم بالاتر یه جوری که دیگه صداش به جایی نرسه :) من کلا خیلی بد دعوا میکنم. خیلی :))))
فتل فتلیان
۲۹ آذر ۱۱:۵۶

چقد تو منی !!!

پست قبلیاتو که می خوندم سر اون عشق و عاشقیه حس میکردم یجاهاش خودمم ، خود خودم 

واقعا چجوری باید فراموش کنیم !!؟

از سر بی حوصلگی واتفاقای بد فقط دلم می خواد تنظیمات کارنانه کنم خودمو و برگردم از اول 

پاسخ :

گذر زمان همه چیزو تو خودش حل میکنه :)
مه سا
۲۹ آذر ۰۱:۲۱

والا من هیچ وقت توی جمع‌های خیلی شلوغ جرئت و حقیقت بازی نمیکنم و دلیلم هم همینه که هیییچ کس راستش رو نمیگه! عملا همه لذت بازی از بین میره :(
ولی اگه جمع خودمونی باشه و سوالا فان باشه، خیلی میچسبه 

پاسخ :

دقیقا هیچوقت هیشکی راست نمیگه. ولی باز من چه تو جمع شلوغ و غریبه و چه نزدیک راستشو میگم. کلا دنیا به کتفمه :))))
‌‌ Elle
۲۸ آذر ۱۹:۰۴

من اسم اپ رو میخوام :))))

پاسخ :

Truth or dare
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان