تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۳۷۸. ۳۱ تیر ۹۹

الان با مهسا بحثش بود. حالا درسته ما هیچ وقت دنبال دوست پسر نبودیم. ولی چطور تو این همه سال تو این دانشکده هیشکی عاشق ما نشد؟! :))))) پس اینایی که یه نفر عاشقشون میشه خیلی! و به پای هم میمونن کیان دقیقا؟

تازه من حتی خودمم پیشنهاد دادم و بازم جواب رد گرفتم :)))

۵ نظر ۵ موافق ۰ مخالف
x
۰۴ مرداد ۰۰:۵۱

یه چیز جالب بگم .... 

تو ترم های اول دانشگاه خیلی ها ازدواج کردن ... جالب بود اکثرا کسایی بودن که خیلی زشت یا خیلی شوت بودن :/ 

برام سوال شده بود چجوریه ماجرا .... استدلال مامانم این بود که این ادم ها بیشتر می ترسن از مجرد بودن و نه نمیگن به کسی :/ 

پاسخ :

بحث ازدواج نیست. اونو میفهمم..
منظورم کساییه که عشق و یه رابطه خوبو تجربه میکنن..
مه سا
۳۱ تیر ۲۳:۳۱

ادما دو دسته ان:

دسته اول کسایی ان که توی اینستا پستهای : با این پیامک‌ها دیوونه ش کن، مردا این شیشکارو دوست دارن و ... رو دوست دارن و سیو میکنن

دسته دوم کسایی که روی خودشون تمرکز میکنن.

ببین من دیدگاهم اینه که توی یه مغازه هرچی رو بذاری توی ویترین، مشتری سراغ اونو میگیره. رفتار ما آدما هم همینه: اگه من روی لوند بودنم تمرکز کنم و بذارمش تو ویترین، مشتری براش پیدا میشه. 

حالا کسی که همه عمرش داشته روی خودش و اهدافش کار میکرده، سر تا پاش داره فریاد میکشه من یه دختر مستقل و خود ساخته‌ام که حتی توی تنهایی خودم هم میتونم شاد باشم. به نظرت چند درصد از پسرا انقدر محکم هستن که ظرفیت پذیرش این همه اعتماد به نفس و استقلال رو داشته باشن؟

 خیلی سعی کردم مودبانه بنویسم، ولی یه سری خاطرات برام زنده شد که یه جاهایی مانع شد :)))

پاسخ :

میفهمم چی میگی و قبول دارم.
ولی گاهی فکر میکنم شایدم ما ها ادمای جذابی نبودیم و این استدلالارو واسه توجیه خودمون اوردیم. وگرنه دیگه یه نفر که باید پیدا میشد :))))
فتل فتلیان
۳۱ تیر ۱۹:۴۳

بخدااا یکیش چاااق و زشت تیپ دوزاریی یعنی کفش سفید ورزشیش با لباساش نمی خونه  لک عرق رو لباساش بماند بعد طرف اومده با بنز سوارش کرده رفتن بیروون 😐😐😐😐 سرمو کجا بکوبم مت🤦🏻‍♂️

پاسخ :

😂😂😂😂😂
همینه دیگه :)
پـری دریآیی
۳۱ تیر ۱۹:۱۰

((((: شرط اولش داف بودنه!

پاسخ :

اون اره. ولی غیر داف هم زیاد دیدم من که کسی خیلی عاشقشون شده
فتل فتلیان
۳۱ تیر ۱۹:۰۹

حالا ما عاشقمون شدن ولی کیس مورد قبول نبودن 😂😂😅 یکیش بودا بنده خدا ۴ ترم رفت اومد ولی خو من بچه مثبت 🤦🏻‍♂️

اقااا ولی جدی منم سوالای اینجوری دارماا ! تو رفیقام طرف هست نااابود من سکنات وجنات قیافنات پولیات شیکو پیکیات هیکلیات از اینا خیلیییی بهترم بعد اینا ۴ تا ۴تا دوست دارن و... همه هم خوشکلا بعد من میگم سگ به اینا پامیده !😅

بعد من سینگل اذب میگردم 😂😐🤦🏻‍♂️

پاسخ :

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان