تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۱۹ مرداد ۹۹

ببینید کی توی جراحی ۳ جراحی کرده😎😎

معمولا جراحی کردن واسه جراحی ۴ و ۵ عه و من حتی قبل از امروز روی موز هم بخیه نزده بودم :)))) ولی خب تا کیس جراحی اومد تو بخش، رو هوا زدمش :)))) امروز جلوی خفن‌ترین و کار درست‌ترین استاد دانشکده جراحی کردم و الان واقعا رو ابرام! خودش هم اصلا دست نزد، فقط راهنمایی میکرد. حتی وسیله هم واسم میاورد، میگفت تو بمون تا من واست بیارم!

یه جوری عاشقش شدم که در وصف نمیگنجه. این استادمون معمولا توی بخش عمومی نمیاد و فقط استاد رزیدنتاست. در حالی که بقیه استادا مثلا دندونای سختو فقط به پسرا میدن که بکشن، توی جراحی ۳ به من بیمار جراحی و یه عالمه اعتماد به نفس میده! شما بودید عاشقش نمیشدید؟!

اخرش دوستم که امروز نرسم بود، حالش بد شد. بیمار رفت واسمون رانی خرید و اورد :))))

عصر هم اندو بودم. یه مشکل کوچیکی پیش اومد و مجبور شدم کانالو خالی کنم و پر کنم. میشد به عنوان ضد حال بهش نگاه کرد ولی بنظرم من فرصت اینو پیدا کردم که ریتریت کنم و چی از این بهتر؟!

به جرئت میگم، توی این دنیا هیچی به اندازه کیس سخت و بیمار سخت و استادی که باعث بشه چیزی ازش یاد بگیرم، منو به وجد نمیاره.

خیلی از بچه‌هامون الان بیرون کار میکنن و کارشونم خوبه. ولی من واقعا میخوام که توی این مدت کوتاهی که توی دانشکده فرصت دارم، زیر نظر یه استاد کار سخت انجام بدم و یاد بگیرم. فارغ از نمره و همه چی..

بیمار ترمیمی جلسه قبلم هم خیلیییی کیس سختی بود. یه ترمیم کلاس چهار دندون قدامی که تا زیر لثه رفته بود، به دلایل مختلفی ایزوله نمیشد و بیمارمم مشکل قلبی و پرکاری تیروئید داشت و همش میگفت حالم بده و اینا. به عنوان اولین ترمیم کامپوزیتم یه کلاس چهار، اونم با ساندویچ تکنیک کار کردم و واقعا به فنا رفتم ولی خیلی خوشحالم. البته فردا باید بیاد تا ترمیمش اصلاح بشه.

برای ثابت هم گفته بودن بخاطر شرایط کرونا، سه نفری! یه دونه بریج بسازید :| ولی من یه بیمار جدا واسه خودم پیدا کردم و انقدر به استاد اصرار کردم که اجازه داده انجامش بدم :)))

میدونم احتمالا بعضی قسمتای پستم یکم تخصصی شد، ولی دوست داشتم بنویسم که یادم بمونه حتی توی اوج کرونا و گرما هم من همه تلاشمو کردم..

۶ نظر ۴ موافق ۰ مخالف
‌‌ Elle
۲۰ مرداد ۲۰:۵۴

من خیلی خوشم میاد از آدم‌هایی که برای این چیزها ذوق می‌کنن. برای همین خوندن پستت حس خوبی داد بهم. ❤

پاسخ :

مرسی النا❤❤❤
منم واقعا ذوق میکنم از دیدن کانالت و دیدن تلاش‌هات❤
x
۲۰ مرداد ۰۰:۱۳

دوستت دارم سمبل تلاش و سخت کوشی من :) 

پاسخ :

مرررسییی❤❤❤
البته واقعا اونقدری که فکر میکنی و از متن هم برداشت میشه نیست :)
هوپ ...
۱۹ مرداد ۲۱:۳۴

منو بگو که کل پست رو با لبخند و حس افتخار خوندم :-)))

همین روند خوبه ادامه بده که راه درستیه

پاسخ :

تو اسطوره‌ی منی جدی . تلاش کردنت و اینکه میبینم الان چقدر روز به روز به حالت ایده‌آل (که خیلی توی دندونپزشکی سخته) نزدیکتر میشی، واقعا به منم انگیزه‌ی تلاش کردن میده.
فتل فتلیان
۱۹ مرداد ۲۰:۳۲

😎😎💪💪💪💪

پاسخ :

🌹🌹🌹
پـری دریآیی
۱۹ مرداد ۱۸:۴۹

دندونای من یجوری خرابن که ازون کیس سختایی میشدم تو دوست داری((((((:حیف فاصله زیاده.

پاسخ :

:))))))
اره واقعا. حیف :)
ولی خیلی مراقب دندونات باش. حیفه :(
tiktik tiki
۱۹ مرداد ۱۸:۱۹

واهای😍

دست راستت رو سر من😅

 

خیلی جالبه چند روز پیش بچه ها میگفتن توی دانشگاه ما اصولا بخش جراحی تا سال اخر بچه ها کاری نمیکنن:/

پاسخ :

❤❤❤
اینو اینجا هم ممکنه بگن. ولی بستگی به خودت و البته استاد داره.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان