تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۲۲ مرداد

درسته که هر وقت میام اینجا و یه نکته مثبت میگم، بعدش همه چی قاطی پاطی میشه ولی میگم.

تعریف از خود نباشه :))) ولی من واقعا خوب دندون میکشم. قبل از اینکه واردش بشم، همیشه فکر میکردم نکنه سخت باشه و مثلا من که انقدر ریزم :| زورم نرسه و این حرفا. ولی بعدش دیدم واقعاااا هیچ ربطی نداره و مثلا توی جراحی ۲ که همه دندون تک ریشه میکشیدن، من حتی دندون عقل هم کشیدم. ولی بعضی از استادای جراحی هنوز به اون کانسپت دختر و پسر معتقدن و حتی موقع بیمار دادن، کیسای خوبو به پسرا میدن و بیخودیا رو به دخترا. استاد امروزمون دقیقا از همون گروه بود! امروز من یه بیمار گرفتم که چندتا دندون داشت. یکی از از اقایون گروه که خیلی هم از ما بزرگتره، گفت منم بیام با هم بکشیم، گفتم اره حتما. واسه‌ی دندون کشیدن یه وسیله داریم به اسم الواتور که برای لق کردن دندون و ... است و یه وسیله به اسم فورسپس که مثل انبردسته و برای کشیدن دندون. من خیلی وقتا با همون الواتور دندونو درمیارم، بخصوص اگه ریشه باشه یا مثل دندون عقل بالا. دندون اول رو با همون دراوردم و اون اقا میگفت چه جالب من نمیتونم و اینا. بعدی رو سعی کرد به روش من دراره که نتونست و با فورسپس کشیدش. دندونارو به نوبت کشیدیم ولی اخری رو نمیتونست بکشه. دندون خیلی پوسیده بود و هربار وسیله رو میبرد، یه تیکه از دندون میشکست! گفت نمیشه. گفتم من بکشم؟ گفت بفرمایید. و خب دندون توی دو حرکت با الواتور درومد :)))) 

بعد یهو صدای استاد از یونیت بغلی به گوش رسید که داشت به بچه‌هایی که نتونسته بودن دندونشونو بکشن میگفت: الان میگم اقای فلانی بیاد دندونتونو بکشه تا یاد بگیرید!

سکسیست و احمق نباشیم خلاصه :))))

پ‌ن: این سه روز واقعا به مرز جنون رسیدم از دست پرستارای بخشی که نمیذارن من مریض توی بخش ببرم و کار کنم. استاد راضی، بیمار راضی‌، پرستارای تحفه‌ی بخشا ناراضی! شنبه اگه این تکرار بشه یا میرم دفتر ریاست یا هرجای دیگه دعوا، یا حذف ترم میکنم :| دیگه واقعا از استانه‌ی صبر و تحملم گذشته..

۳ نظر ۶ موافق ۰ مخالف
لیمو جیم
۲۳ مرداد ۱۶:۳۲

دمت گرم :) همینطوری موفق باشی همیشه

پاسخ :

خیلی مرسی :)
tiktik tiki
۲۳ مرداد ۱۳:۰۵

اه چه من از این قضیه بدم میاد اه اه اه:/

حالا خوبه مثلا توی جراحی اینو بگن زورت نمیرسه(چرندیات و تصورات مسخره)

من رادیو بودم مریض بهم میگف روپوش سربی رو چجوری برمیداری/یا چجوری با این لاغریت اینو(cone)رو تکون میدی😑ای حرص میخوردم

 

ی سوال چند روز پیش دیدم یه نفر استوری گذاشته بود کشیدن دندون کانین بدون دندون کناری خیلی سخته .براچی؟؟من فقط نداشتن تکیه گاه میرسید به ذهنم که خیلی الکیه بعید میدونم همچین چیزی دلیلش باشه

پاسخ :

شت :|||||
کانین که کلا بخاطر ریشه بلند و محکمش اکسش سخته. ولی اینکه دندون کناری نداره رو نمیدونم. احتمالا همون قضیه تکیه گاه و ایناست. البته مثلا نمیشه واسه اکس کانین از لترال کنارش که اونقدر ضعیفه نیرو گرفت. 
من تا حالا نشنیدم اینو راستش..
معلوم الحال
۲۲ مرداد ۲۱:۵۵

روزت مبارک خانم چپ دست :)

پاسخ :

یه نوع معلولیته بابا :)))) تبریک نداره که :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان