تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۱۸ اذر ۹۹

اعتراف میکنم یه مدته به این فکر میکنم که امتحان رزیدنتی بدم. فکر میکنم واقعا دلم میخواد پروتز بخونم‌‌..

۲ نظر ۵ موافق ۰ مخالف
مهرسا
۱۶ بهمن ۰۹:۴۹

منم اعتراف میکنم بعد مدتها به اینجا سر زدم و همه‌ی پست هایی که نخونده بودمو خوندم و باید بگم که شما برای من آدم به شدت الهام بخشی هستی. دقیقا همون چیزی که  می‌خوام در آینده باشم. خیلی وقت بود که اینقدر از نوشته های کسی انگیزه نگرفته بودم. لذت می‌برم از تلاشتون به معنای واقعی کلمه:)) الان که همه از شرایط گلایه دارن پیدا کردن کسی که همچنان متمرکز روی اهدافش کار میکنه واقعا خوشحال کننده‌ست:) کاش از نزدیک می‌شناختمتون:)

بیشتر بنویسید لطفا:)

پاسخ :

خیلی ممنونم از لطفت به من عزیز من. واقعا خوشحال شدم از خوندن کامنتت.. 
امیدوارم به هرچیزی که واقعا میخوای برسی.
موفق باشی⁦❤️⁩
هیزل گریس
۲۱ آذر ۱۸:۴۸

اعتراف میکنم بعد این همه مدت هنوزم وقتی از دانشگاهت حرف میزنی کلا چیزی نمیفهمم! (:

پاسخ :

اخه من خیلی توضیح نمیدم و حق داری.
این پستم چیز خاصی نبود. گفتم دلم میخواد کنکور تخصص بدم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان