تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۱۲ اسفند ۹۹

امروز کلینیک بودم. خیلی خلوت بود و کل تایم بیکار بودم عملا. فقط یه دندون عقل کشیدم که راحت دراومد و یه اندو کردم. واسه اولین بار با روتاری اندو کردم. دندون به طرز وحشتناکی بلند بود. سی میلی متر بود. یعنی از همه وسایل من که ۲۵ میلی مترین بلندتر بود که تقریبا توی همه مراحل کار واسم چالش برانگیز بود. ولی درنهایت خیلییی خوب شد و واقعا امید به زندگیم چندین درجه بالاتر رفت. چندتا مریض معاینه کردم. یکی دو تاشو خودم ارجاع دادم چون واقعا تخصصی بودن. مثلا یه بچه‌ای که شکاف کام داشت. بقیه رو میفرستادم که قبض پرداخت کنن و بیان. نرسه بهشون میگفت عصر بیاید، فلان دکترمون خیلی خوب و سریعه و اینا😐. همه ی مریضامو میپروند بی شعور. کلی وقت اون وسط بیکار نشسته بودم..

راضیم از امروز خودم. خیلی زیاد😅

۰ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان