تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۱۵ اسفند ۹۹

واقعا واقعا دلم میخواد رزیدنت پروتز دانشکده خودمون بشم. انقدر میخوامش که در وصف نمیگنجه. گاهی فکر میکنم به قصد ۱۴۰۱ شروع کنم به خوندن ولی همه بلااستثنا میگن که توی طرح نمیشه خوند. و جز اون، نمیخوام رزیدنت بی‌پولی بشم. دلم میخواد حداقل توی طرح و عصراش هم کلینیک کار کنم تا یه حداقل مالی رو داشته باشم. ولی واقعیتش اینه که انقدر این رزیدنتی رو میخوام که اینکه دو سال دیگه و بعد از طرحم تازه بخوام یک سال توی خونه بشینم و بخونم، واسم خیلی دیر و دور از دسترسه. 

اگه میدونستم از الان خوندنم باعث میشه ۱۴۰۱ قبول شم، یک ثانیه رو هم از دست نمیدادم. ولی این چیزیه که همه به اتفاق میگن شدنی نیست :(

۲ نظر ۵ موافق ۰ مخالف
لیمو لیمو
۱۵ اسفند ۱۵:۵۸

اگه انقدر میخوایش به حرفهای هیچ کس جز ندای درونی خودت گوش نده و بخون،یا میشه ، یا نمیشه ولی یه عالمه جلویی از داستان.البته این فقط نظر منه

پاسخ :

همین کارو میکنم.
مرسی⁦❤️⁩
معلوم الحال
۱۵ اسفند ۱۳:۳۵

بنظرم به امتحانش میارزه. بخون، شاید شد. تو خیلی کارا کردی که بقیه نتونستن از پسش بر بیان. 

پاسخ :

مرسی از لطفت به من معلوم!⁦❤️⁩
همین کارو میکنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان