تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۱۷ اسفند ۹۹

مقالمو که دو هفته پیش نوشتم و واسه استادم فرستادم که اصلاح کنه. دیروز و امروز هم دو فصل از پایان‌ناممو نوشتم. با همین روند احتمالا تا اخر هفته تمومه و پایان‌نامم هم جمع میشه.

قضیه رزیدنتی خیلی توی ذهنم جدی شده. دارم همه کارامو دونه دونه کنار میذارم و از همه جا هم خودمو قرنطینه میکنم کم کم😂. توی ذهنمه که از عید شروع کنم🙄. 

تصمیمم خیلی ناگهانی بود ولی درموردش خیلی جدی ام. اگه شروع کنم میخوام همه‌ی تلاشمو واسش بکنم. 

چند روزه دیگه حتی خواب آروم هم ندارم. وقتی خوابم هی به خودم میگم بیدار شو. تو الان باید مشغول درس خوندن باشی😐😐😐

همینا دیگه. ویش می لاک و این حرفا😅

۱ نظر ۸ موافق ۰ مخالف
هوپ ...
۱۸ اسفند ۰۰:۱۵

تو آدم مصممی هستی و هر چی بخوای تواناییش رو داری که بهش برسی. حالا که این هدف رو داری واسش تلاش کن با تمام وجودت.

پاسخ :

قربونت برم دکتر جان😘
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان