تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۲۳ اسفند ۹۹

این چند روز از شدت ناتوانی از تصمیم گیری داشتم دیوونه میشدم واقعا. هنوزم ثانیه به ثانیه شک میکنم که چه کاری درسته.

نمیدونم بخشام کی تموم میشن، کی میتونم دفاع کنم، طرح کجا میفتم، وضعیتم توی طرح چجوری میشه و همه اینا باعث میشه ندونم باید چیکار کنم. به شدت بی پولم و حتی از پس هزینه‌های جزوه‌های ازمون هم برنمیام واقعا. اخه جزوه ازمون ۲۳ میلیون؟! سر گردنه‌ست مگه؟! تازه توی سال جدید باید حدود چهار تومن هم بسته تغییراتشو بگیری. کتاب تست و اینا هم هست. چه خبره اخه؟! المانیمو هم تازه به قسمتای جذابش رسیدم و دلم نمیخواد ولش کنم. همه چی سخته واسم . با اینکه اون چند روز خیلی هم خوب داشتم درس میخوندم، ولی نمیخوام به قصد ۱۴۰۱ بخونم. مجبورم بذارمش واسه ۱۴۰۲. درس میخونم ولی به نیت اون سال. و خب مزیتش اینه که اون سال طرحم هم تموم میشه و سه چهار ماه نزدیک به امتحان رو میتونم توی خونه بمونم.

کاش انگیزه درس خوندن الانمو اون موقع هم داشته باشم.

۰ نظر ۵ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان