تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۲۶ اسفند ۹۵

استاد مشاورم پیام داده، برو منو استاد راهنمای دوم پایان‌نامه‌ت کن. و این درحالیه که بعد از دفاع پروپوزال، پروپوزال و بقیه اطلاعات وارد سامانه پژوهشیار میشن که فکر کنم حدود شونزده مرحله داره. از مدیر گروه شروع میشه و تا معاونت پژوهشی کل دانشگاه مرحله به مرحله جلو میره و تایید میشه. جلو رفتنش هم واقعا دردسره. توی هر مرحله ممکنه یهو برت گردونن به مرحله اول و کارتو رد کنن. و چند ماه طول میکشه تا به مرحله اخر برسی. من بعد از کلی دردسر الان توی مرحله اخرم. بهش میگم نمیشه که. اینطوری همه چی میره از اول. میگه خب استاد مشاور بودن واسه من هیچ امتیازی نداره!

اخه یه ادم چطور میتونه انقدر خودخواه باشه. بعد یه سال و نیم که من درگیر این پایان نامه ام، الان میگه اینطوری واسم امتیازی نداره و میخواد کار منو بخاطر خودش تو دردسر بندازه :|. نود درصد بدبختیام از این ادمه واقعا.. هفته پیش پایان‌ناممو کامل شده واسشون فرستادم. ولی واقعا لیاقت اینا همون دانشجوهایین که وقتی کل دانشکده دفاع کردن، استاد باید التماسشون بکنه که توروخدا کارتو تموم کن و دفاع کن. نه منی که شیش ماه قبل از دفاع، مقاله و پایان‌ناممو آماده و کامل واسشون میفرستم و میگم بخونید ولی حاضر نیستن بخونن تا زودتر سابمیت بشه. اخرشم که اینطوری. دیوار کوتاه‌تر از من پیدا نمیکنه، هر روز یه فیلم جدید داره. چقدر تو رو اعصابی اخه مرد😑

امروزم رفتم کلینیک. یه دندون هفت عصب‌کشی و ترمیم کردم. سه تا دندون کشیدم، یه ترمیم دیگه کردم و چندتا هم معاینه. تو این مدتی که کلینیک رفتم، بجز همون یه دونه دندون روز اول، همه کارایی که کردم کیفیت قابل‌قبول و حتی واقعا خوبی داشتن. هیچ‌جا واسه سریعتر شدن کارم یا هرچیز دیگه، هیچ اصولی رو زیر پا نذاشتم و به نظر خودم خوب کار کردم. هربار این مسئول کلینیک رو میبینم، به قدری بد و بی‌شعورانه برخورد میکنه که دلم میخواد هرگز عمومی نمونم و هرگز هم تو کلینیک کار نکنم. هردفعه میرم مصمم‌تر میشم واسه تخصص خوندن. امروز بهش پیام میدم که دیگه نمیام. بعید هم میدونم پولی بهم بده بابت این مدت ولی مهم نیست. فقط پول اسنپ و فایل اندو دادم این مدت😑

۳ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
tiktik tiki
۲۸ اسفند ۰۸:۳۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

همون رزیدنت پروتز ******** که اینجاست

 

 

پاسخ :

اهان. اره میشه.
امسال که دیگه از سال ۵ هم میشد. البته بستگی به استادش داره.
tiktik tiki
۲۷ اسفند ۲۰:۲۷

اه یادم نبود چه جهنمی درس میخونم:(

تازه یکبار دکتر ق به بچه ها گفته بود سال اخر روتاری خریده بود و بیمار دانشکده رو با روتاری کار کرده بود

چیزی که توی دوره عمومی اینجا جز محالاته😁

یه سوال کا فلکس اینجا مثلا اینجوره که یه بسته15 یا 20هست ولی اصلا بسته15تا40نیست.کلا همینجوره؟

پاسخ :

ربطی نداره که. اکثر جاها تو دانشکده اجازه نمیدن. منم تو دانشکده تا حالا روتاری نزدم ولی بیرون با روتاری کار میکنم. البته الان تو دانشکده ما بعضی از استادا اجازه میدن و بعضی از بچه‌ها اندو ۲ و ۳ رو روتاری زدن. من نزدم. ولی واسه درمان جامع اوکیه و اجازه میدن.
دکتر ق کیه؟
اون تجهیزاتی حتما نداشته که بهت بده. وگرنه اسورت هم داره. ۱۵ تا ۴۰
tiktik tiki
۲۶ اسفند ۱۹:۱۷

چه فایلی برای بیمار استفاده میکنی؟

برای فانتوم 98 تومن پول توماس دادم

با هر پرکرویی بهش میدم قلبم درد میگیره

پاسخ :

فایل روتاری منظورمه عزیزم. دیگه ارزونترین فایل روتاری ۲۵۰ تومنه و من نهایتا واسه دو تا مولر ازش استفاده میکنم.
فایل دستی هم واسه دانشکده، من همیشه کا فلکس میگیرم که از کا فایل معمولی گرونتره. اونم الان فکر کنم خیلی گرون شده باشه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان