تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

اخرین ساعت‌های سال ۱۳۹۹

اگه بخوام از خوبیای یک سالی که گذشت بگم، باید بگم که سالی بود که من توش دندونپزشک شدم! بنظرم این دندونپزشک شدن لزوما چیزی نیست که شیش سال درس خوندن یا دفاع کردن یا مدرکش بهت بده. شاید اگه فرصت‌های امسال پیش نمیومد، هیچ‌وقت نمیفهمیدم چقدر بلد نیستم و چقدر باید دنبالش برم و صرفا تلاش کردن توی دانشکده واسش کافی نیست. توی یک سالی که گذشت کلی چیزای جدید یاد گرفتم، کانسپتای جدید پیدا کردم، سواد تئوری و عملیمو زیاد کردم. کلی فیلم آموزشی دیدم، دوره انلاین شرکت کردم، برگشتم و این بار از روی عشق و علاقه و واسه یاد گرفتن رفرنسامو خوندم و نه بخاطر نمره، بیرون کار کردم و کلی چیزای دیگه که به نظرم خیلی چیزارو تغییر دادن.

سال‌ها بود که دلم میخواست آلمانی رو شروع کنم و امسال بالاخره شد. واقعا دوستش دارم و حس میکنم خوب دارم پیش میرم. اینم از اون چیزاییه که خیلی خوشحالم میکنه.

امسال بیشتر از سالای قبل سریال دیدم! فیلم کمتر و سریال بیشتر که خب به لطف قرنطینه‌های طولانی بود.

کتاب هم که خب مثل همیشه. اما امسال کمتر از هر سال. خیلی کمتر از سالای پیش! امسال ۸۰ تا خوندم ولی خب راضی ام. 

امسال واسه اولین بار بابت کار دندونپزشکی حقوق گرفتم! حقوق اینترنی دانشگاه و خب حتی اینم خوبه :))

سال ۱۴۰۰ قراره اتفاقای متفاوتی تو زندگیم بیفته. دفاع، فارغ التحصیلی، طرح، کار، پول دراوردن، ایشالا درس خوندن! کاش سال دیگه که میام اینجا پست اخر سالو بنویسم، بتونم بگم که واقعا سال خوبی بوده. 

این هفتمین عیدیه که وب دارم و دارم پست میذارم. درسته که دیگه مثل سال‌های دور، کسی این طرفا نمیاد ولی این تنها جاییه که دلم میخواد همیشه داشته باشمش.

سال نوتون مبارک. امیدوارم ۱۴۰۰ روی خوش بهمون نشون بده😅

۴ نظر ۶ موافق ۰ مخالف
سحر
۱۵ فروردين ۰۸:۳۳

موفق باشی خانم دکتر

پاسخ :

مرسی⁦❤️⁩
Miss Avilet
۰۱ فروردين ۱۹:۴۶

به به به
سال نوت مبارک:****
من هنوز این طرفا میام:)))

پاسخ :

سال نو تو هم مبارک.
خوبه که تو هم هنوز سنگرو خالی نکردی😂⁦❤️⁩
آرام
۳۰ اسفند ۲۱:۳۴

سلام .

من خیلی وقته می خونمتون ببخشید تا الان خاموش بودم .

سال نوتون مبارک خانم دکتر

پاسخ :

سلام.
مرسی که اینجارو میخونی.
سال نو شما هم مبارک.
x
۳۰ اسفند ۱۲:۳۸

سال نو پیشاپیش مبارک عزیزم 

چقدر خوبه که هنوز می نویسی و سر میزنی به این جا :) 

پاسخ :

سال نو تو هم مبارک عزیز دلم.
مرسی از تو که همه این سالا حضور فعال و پررنگ داشتی⁦❤️⁩
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان