تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۳۱ تیر ۱۴۰۱

دیروز ازمونم خوب نشد و با توجه به درصدایی که گرفتم قبول نمیشم.

ناراحتم مسلما. چون واقعا خیلی خیلی زحمت کشیده بودم.

از اون بیشتر ناراحتم چون تا دیروز یه هدفی داشتم که واسش تلاش کنم ولی الان ندارم. الان اصلا دیگه نمیدونم باید با زندگیم چیکار کنم. اصلا یکی از دلایلی که شروع به خوندن کردم همین بود. همین دیگه :(

۱ نظر ۲ موافق ۱ مخالف
معلوم الحال
۳۱ تیر ۲۳:۵۹

هیچ وقت برای شروع دوباره دیر نیست. با شناختی که از تو دارم مطمئنم خیلی زودتر از اون چیزی که فکر میکنی به هدفت میرسم. تو آدمی نیستی که جا بزنی. اگه فکر میکنی نتیجه باب میلت نیست یه بار دیگه بخون و برای آزمون آماده شو.

 

موفق باشی :)

پاسخ :

مرسی معلوم❤️❤️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان