تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

فکر کنم دو مرداد

امتحانم رو تصحیح کردم و قطعا قبول نمیشم. برگشتم روستا! و قراره از فردا برم سر کار. بدترین قسمتش اینجاست که دوباره با همه کتابام برگشتم اینجا.

از بیکاری هم زل زدم به در و دیوار. نه حوصله ادما رو دارم نه کتاب و فیلم و فلان...

۳ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
Z
۱۹ مرداد ۱۱:۲۱

اوهوم منم امسال دادم...

پاسخ :

عههه نمیدونستم
Z
۱۱ مرداد ۱۴:۱۰

بعد مدت ها منم ذهنم آروم شد جوابا رو چک کردم و منم قبول نمیشم🥲

نمیدونم چی بگم من دو هفته ب آزمون کرونای خییلی بدی گرفتم و افتادم و از ضعف و بیحالی ک داشتم روزای آخر ب زود ۶ ۷ ساعت میخوندم و مرورم ناقص شد الان میبینم هر سوالی ک بین دو تا گزینه شک داشتم ب خاطر مرور ناقصم غطله رو زدم...اگ احتمالاتم حساب کنیم باید نصف شک دارام درست میشد ولی نشد😓

حس و حالتو وقتی این پستو نوشتی تازه میفهمم....

پاسخ :

عه مگه تو هم رزیدنتی دادی؟!
Z
۰۳ مرداد ۰۷:۱۸

پریا همین ک با این همه سختی تا آخرش ادامه دادی قابل افتخاری....من میدونم این راه چقدر سخته مخصوصا اینکه ما ۱۸ ساله نیستیم ک فقط دغدغه ی درس داشته باشیم...خودتو اذیت نکن خواهشا

من جوابارو چکم نکردم  بعد آزمون...بلکه یکم از فشار روحی ک رومه کم شه... 

پاسخ :

مرسیی عزیزممم.
اره واقعا همینطوره. تو این سن درس خوندن سختیای خودشو داره. منم واقعا همه‌ی تلاشمو کردم. خیلی هم امسال سخت بود. سال به سال سخت‌تر میشه.
اخه من بعد از ازمون حس خوبی داشتم. فکر میکردم خوب دادم. وایه همین چک کردم. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان