تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

نمیدونم. ۳۱ تیر؟

من خیلیییی خسته‌ام. عمیقا روح و روانم خسته‌ست. از اینکه این همه مشکل وجود داره و من هیچ کدومو نمیتونم حل کنم. از اینکه هر ثانیه و هرلحظه از زمین و اسمون اتفاق بد رو سرم میباره. از ناتوانی خودم بیزارم. 

یه عالمه خشم دارم از همه. یه عالمه غم. یه عالمه احساس ناتوانی. حس میکنم واقعا دچار فروپاشی روانی شدم. میخوام این ۶۰ روز بگذره، از خونه بزنم بیرون. کار کنم. از همه چی یه کم فاصله بگیرم. یه فکری واسه زندگیم بکنم. حس کنم حداقل یه ذره کار مثبتی دارم انجام میدم.

میدونی چندین بااار به این فکر کردم که از همین پنجره طبقه دهم بپرم؟! این کارو نمیکنم ولی بارها به این فکر کردم که چه حس خوبی میتونه باشه از اینجا پریدن و چقدر حیف که نمیشه این کارو کنم.

۱ نظر ۲ موافق ۲ مخالف
مه سا
۰۳ خرداد ۱۳:۴۵

من خیلی خیلی چشم به راه اپدیت شدن بلاگت بودم. 

میدونم حالت بده و شاید دوست نداشته باشی بنویسی، ولی لطفا بنویس. لطفا سعی کن بیشتر بنویسی. حال دلت برای من که خیلی مهمه. من دوست دارم توی این روزهای سخت زندگی بدونی ما کنارتیم و به حالت اهمیت میدیم. 

پاسخ :

مهسا
خیلی خیلی عزیزی❤️
قلبم گرم شد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان